9.12.12

LOL. JEG KAN IKKE DIGTE

Vi har sådan en skoleopgave for, hvor man må lave sådan lidt hvad man har lyst til. Jeg skriver en sang, en er mega lost. Jeg er muligvis den værste lyriker i verdenshistorien. Virkelig. Jeg tror jeg ønsker mig en rimeordbog til jul. Eller måske to. Så kan jeg sende den ene til Medina.
Nogle gange flyder ordene ligesom bare, men så flige nu, så er der ligesom sådan lidt blokade. Mit problem er ligesom, at jeg kan ikke skrive om selvmord, selvskade eller andet shit, for jeg skal jo opføre den for min klasse. Det kinda sucks faktisk (fuck korrekthed).
Nå, nok om min lortesang. Jeg føler ligesom at jeg burde undskylde for ikke at have skrevet i nogen tid, men så gik det op for mig. Den grusomme sandhed gik op for mig.... NOBODY CARES! Seriøst, jeg har fire faste læsere, og jeg føler ligesom ikke at jeg kommer videre med den her blog. Lidt motivation kunne sku være rart.

Kæft det her indlæg var lort.

- Miiiiiig

2 kommentarer:

  1. Hyggelig blog du har dig her! :-)
    jeg har en super kreativ blog bla. med mine tegninger. Håber du har lyst til at kigge forbi:
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Yes, super hyggelig. Fyldt med dejlige selvmordstanker og hyggelige beretninger.. Ej, det gas. Tak fordi du fandt den hyggelig :)

    SvarSlet