2.12.12

Sometimes (TW)

Nu sidder jeg så her igen, og lægger blyanten fra mig. Det er vel efterhånden meget papir jeg har brugt på det her pis. Jeg tegner ikke, for det kan jeg ikke. Jeg laver min egen form for kruseduller. Jeg skriver det brev som jeg har startet forfra på gang på gang. Dag på dag. Mit helt eget selvmordsbrev. Hvordan skal man lige formulere det, så det ikke sårer? Det er ikke nogens skyld, at jeg har det som jeg har det. Jeg er bare mentalt fucked. Min saks ligger ved siden af mig, og jeg overvejer om jeg bare skulle tage den, og ende det hele. Gad vide hvordan det er at være død. Bare hvile i fred. Men selvfølgelig kan jeg ikke. Det har jeg ikke modet til.. Ind til videre har jeg kun skåret mig på oversiden af armene, men der er snart ikke mere plads. Jeg har lyst til at dø, men jeg er alligevel bange for at såre de mennesker jeg elsker. Så det bliver ikke i aften. Måske heller ikke i morgen, i overmorgen, eller hele næste år. Jeg vil bare gerne væk herfra. 

Bare væk. 
Bare væk 
Bare væ 
Bare v 
Bare 
Bar
Ba 
B


Ingen kommentarer:

Send en kommentar