25.11.12

The beginning

Så. Sådan nu har jeg trykket på knappen. Nu er min blog der, derude i cyberspace. Hvor hele verden, og så alligevel ingen, kan se den. 
Denne blog kommer ikke til at have et tema. Lige så lidt som mit liv har et tema. Sådan er det bare. Den kommer ikke til at handle om kage, mode, ferier eller sådan noget. Nej. den kommer til at handle om mig. Hvordan jeg har det, både indeni, og hvordan jeg lader som om jeg har det. Måske bliver det interessant, måske ikke. Men jeg giver det et forsøg.
Jeg vil ikke fortælle hvem jeg er, eller hvordan jeg ser ud. Jeg vil bare sørge for at lægge min sjæl i denne her blog. At udtrykke mig via den. Alt jeg vil sige er, at jeg er en 13 årig pige, i midten af mine teenageår, igang med at lære mig selv, verden og folk omkring mig at kende og finde mig en mening, en holdning og en hylde.


- Marie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar